Dołącz do społeczności JUNGLEHOLIC
Amatorzy najciekawszych wnętrz, niezapomnianych historii i pasjonaci odkrywania świata. Hawajskie rękodzieło, peruwiańskie tradycje, meble
z Bali, czy polskie marki pokazujące piękno natury i podróży.
Zainspiruj się i inspiruj innych.
Poznaj prawdziwego Jungleholica! Kim jest, co lubi? Według naszych statystyk uwielbia wnętrza i design. Naturalne dodatki, czy unikalne rękodzieło, to tematyka, która jest mu bliska. Podziela wartości wydarzenia: odkrywanie piękna świata i promowanie jego kultury. Ekologia wyrażona między innymi trendem #zerowaste to także silna strona wystawców. Co dzikie i naturalne należy chronić, dlatego uczestnicy targów JUNGLEHOLIC chętnie wspierają organizacje charytatywne: The Ellen Fund, WWF Polska, Fundacja Mare.
Rękodzieło z Meksyku, balijska, czy hawajska biżuteria, miski z kokosa, które mogą posłużyć jako praktyczna dekoracja w kuchni, najciekawsi ilustratorzy
i artyści z dodatkami do wnętrz.
Indonezyjskie meble, ręcznie robione kafle przypominające nam tradycje
z inspirujących krajów. Minimalizm – lekkie formy, naturalne materiały, ciekawe oświetlenie, egzotyczna zieleń to tylko przykłady marek, które tworzą targi JUNGLEHOLIC.
Niezwykle cenne okazuje się spotkanie artystów, twórców ze sklepami, dystrybutorami, co pozwala na nawiązywanie nowych owocnych współprac. Wspaniała przestrzeń dla architektów i amatorów wnętrz, podróży i egzotyki.
To właśnie jedyne na świecie Targi wnętrz tropikalnych JUNGLEHOLIC.
• home • design • fashion • food • sport • travel • kids • beauty • edu
Style: tropikalny, boho, urban jungle, śródziemnomorski, hamptons, naturalny, skandynawski, minimalistyczny, marokański, etniczny, eklektyczny, kolonialny.
Poznaj nas
i profil naszej społeczności.
Uwielbiam i w 100% polecam targi organizowane przez Jungleholic. Zawsze można znaleźć klimatyczne ozdoby do mieszkania, rośliny lub coś dla siebie – torebki, biżuteria i inne dodatki 🙂 Wychodzę zawsze obładowana torbami! 🙂🌴
%
osób z Warszawy
%
odbiorców to kobiety
%
osób w wieku 35 - 44
%
osób w wieku 25-34
Dane przedstawiają średnią statystyk z naszych profili w przestrzeni mediów społecznościowych.
Wartości
Wierzymy w pozytywne kreowanie wnętrz
i otoczenia. Nieprzypadkowe wykorzystanie stylów, designu, kolorystyki, czy przedmiotów odsłaniających naszą tożsamość podczas projektowania wnętrz wiemy, że stymuluje samopoczucie. Odkrywanie świata, celebrowanie go i troska o niego przejawiająca się w pro-ekologicznych praktykach to także wartości, które promujemy.
„Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę,
a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz.” Albert Einstein
Świadome podróże, zakupy, życie. Ten holistyczny obraz przekazujemy w naszej komunikacji.
średnia ilość odwiedzin miesięcznie online
liczba osób odwiedzających targi
ilość stref wystawienniczych targów
osób zainteresowanych wydarzeniami
NIEPOWTARZALNY KLIMAT
w samym centrum stolicy
Targi odbywają się cyklicznie w samym sercu stolicy, w odległości kilku minut od najsłynniejszej palmy w mieście, która podkreśla klimat wydarzenia, ale przede wszystkim
w odległości kilku minut do Dworca Centralnego oraz 10 minut do Lotniska Chopina. Każda edycja to nie tylko wyjątkowe marki, ale także wartościowe atrakcje.
Nasza egzotyczna wyspa wypełniona najciekawszymi markami inspirowanymi naturą i podróżami. Zamiast biletów na pierwszych Targach wnętrz tropikalnych daliśmy możliwość wsparcia The Ellen Fund i zagrożonych Goryli.